Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Conform O.G. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu agentii economici si confera consumatorului (persoana fizica sau juridica) dreptul de retur al produselor achizitionate de pe site sau din cadrul magazinului fizic SC ROTOF SRL.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
SC ROTOF SRL​ ofera persoanelor juridice un termen de 365 de zile in care pot lua legatura cu noi pentru returnarea unui produs.
Cand puteti solicita returul de produse?
Puteti solicita returul de produse in una din urmatoarele situatii:
Nota obligatorie:
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Singura exceptie sunt produsele care devin nefunctionale in perioada de garantie. Deteriorarea produselor duce la refuzarea returului.
Conditii pentru returnarea produsului
Renuntarea la cumpararea unui produs pentru persoanele fizice se poate face in termen de 30 zile si se poate aplica doar pentru produsele livrate prin flota SC ROTOF SRL sau prin curier. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii de retur sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Drepturi rezervate de catre SC ROTOF SRL privind politica de retur
Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa etc., ce provin din vina clientului.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri. In cazul in care pentru un cont de client se returneaza lunar mai mult de 25% din valoarea totala a comenzilor, ne rezervam dreptul de a sista livrarile catre clientul respectiv, fara o notificare prealabila.
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca un client a expediat produsul fara a obtine in prealabil un numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului de retur catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.
Clientul nu poate proceda la returnarea produselor, in urmatoarele cazuri:
Cum returnez un produs?
Adresa de retur
Te rugam sa completezi toate datele tale de contact, pentru a fi sunat pentru restul de detalii legate de returul tau.
Important de retinut
In cazul produselor cu certificat de garantie, te rugam sa pastrezi certificatul de garantie aferent produsului si regasit in ambalajul original, pentru ca atunci cand este cazul unui retur, sa poti face dovada acestui document, in vederea verificarii autenticitatii acestuia si eventual pentru inlocuirea sau returul acestuia.
Odata receptionat coletul de retur, colegii nostri te vor contacta in vederea returnarii valorii produselor prin transfer bancar, in contul indicat de tine in formularul de retur sau mentionat si trimis catre serviciul de Relatii Clienti.
In cazul in care comanda a fost livrata cu transport propriu oferit de SC ROTOF SRL, cu plata ramburs sau in momentul receptarii comenzii, si acolo unde exista posibilitatea de a primi contravaloarea in numerar a produselor, atunci se va proceda la returnarea in numerar, doar cu acordul personalului de la departamentul contabil-financiar si al reprezentantului de livrari.
Contact pentru nelamuriri si reclamatii
Daca aveti vreo nelamurire in ceea ce priveste returul unui produs achizitionat de pe site sau direct din magazin, va rugam sa ne trimiteti un e-mail in acest sens la adresa mentionata in pagina de Contact, in care sa ne precizati mai multe detalii in baza carora sa putem procesa mesajul dvs.
De asemenea, in cazul unei reclamatii, va rugam sa precizati datele dvs. de contact, pentru a fi contactat in vederea oferirii de informatii utile ce ar putea sa va ajute sa intelegeti mai bine politica noastra de functionare.
Pentru orice nelamurire, va punem la dispozitie si Serviciul de Clienti, unde puteti suna pentru mai multe detalii privind comenzile dvs. sau pentru oferirea si primirea de informatii legate de produsele noastre. Mentionam ca orice informatie legata de pretul produselor nu se va transmite telefonic, insa toate datele si caracteristicile tehnice legate de produse va stau la dispozitie si pe site-ul nostru, https://brickworld.ro .
Este important pentru noi ca tu sa te poti bucura de toate serviciile puse la dispozitie si sa fii multumit de alegerile facute!
Mai adaugă în coș încă de 22 lei pentru a beneficia de transport gratuit